dilluns, 27 de febrer del 2012

Article 6. Els millors blogs de 4t!

Hola bloggers! En aquest article he fet una valoració sobre els 3 blogs que m'han agradat més de l'optativa.

-El primer és de la meva classe. El blog que m'ha agradat més és el de la Míriam Not i s'anomena Moda express yourself. El blog en si ja entra per la vista, el contingut és bo, i els artícles definitivament estan molt treballats. 


-En segon lloc, el que també m'ha agradat molt ha estat el de la Cristina Rius amb el seu blog: La televisió és cultura, o no? Està molt treballat, i es bonic!


-En tercer lloc, el blog que també m'ha agradat molt és el del Pau Claret, Futbolitis. El blog està molt treballat, és nota que li agrada el futbol i que tot ho fa amb ganes. El blog també et dona algunes lliçons.. 

1 comentari:

  1. M'agrada moltíssim el teu blog, comparteixo aquesta afició amb tú,, jo també faig teatre i és divertit i et distreus dels problemes, del món exterior. m'agrada molt de veritat, continua així. (:

    ResponElimina